svētdiena, 2015. gada 8. februāris

Burtiņš nr.2 - "I" - arī gatavs / "WINTER" /

Krustiņš viegli klājas pie krustiņa, un pāris dienās nākamais  - otrais burtiņš  "I"  kopprojektā / SAL "Four Happy Seasons - 2015" ir pabeigts!

Nu jau uzrakstam "WINTER" divi burti ir gatavi - "W" un "I".


 Otrā burta tapšanā izmantoti DMC diegi: 520, 597, 822, 3013 un 3865.



Ja burtiņš "W" atgādina apsnigušu mājiņu, tad burtiņā "I" saskatu divas asociācijas:
  •  eglīti ar pamatīgu stumbru un zvaigzni galotnē 
  •  vai arī svecīti ar liesmiņu kā zvaigznīti. 
Mana vecākā meitiņa Laura uzreiz gan norādīja, ka tā ir eglīte.


Tirkīzzilā zvaigznīte rotājas netālu no košā miniputniņa...

... izstieptais šaha galdiņš zaļos toņos.... pārtop "I" veidolā... ar apsnigušiem zariem, kas rada gaisīguma un viegluma sajūtu.

Un te jau atlasīti diedziņa nākamajam burtiņam "N"... pačukstēšu, ka tas ir iesākts un pamatne burtiņam būs tumši zila. 

Uz drīzu saredzēšanos! Priecājos, ka ar interesi sekojat līdzi šim procesam! 

6 komentāri:

  1. Jā, man arī pirmā doma bija par eglīti, kurai apkārt griežas putenis.
    Tavi pirkstiņi nepacietībā ķērušies pie nākamā burtiņa :)

    AtbildētDzēst
  2. Tik daudz iesāktu projektu. Apbrīnoju jūsu pacietību un apņemšanos. Ļoti patīk sekot līdz jūsu krustiņiem. Lai pirkstiņi nepagurst. Lai krustiņi raiti klājas. ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. olginaa, liels, liels paldies par uzslavām un priecājos, ka sekojat līdzi visiem maniem procesiem! Es jau varētu ar krustiņiem cakināties 24 stundas diennaktī, bet kaut kad jau jāpaguļ, mīļās meitenītes jāapčubina, algotā darbu gaitas ar šo nedēļu arī atsākušas! .

      Dzēst
  3. Pievienojos Laurai, protams, ka eglīte! Skaisti!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, Ceita! Man jau pašai ļoti patīk. Tikai mājiniekiem iebildumi par anglisko versiju ... cenšos to daļēji ignorēt un turpinu šūt ar iedvesmu!

      Dzēst
  4. Man ļoooooti patīk šis dizains, bet nu jā, es priecēju acis,pati nešūtu angliski..noteikti knibinātu kaut ko latviski. Shēmas ievilktas ar domu, varbūt kādreiz piestrādāšu pie latviskas versijas. Pati šogad esmu ieplānojusi Riolis dizaina gadalaiku mazos akvareļus izšūt.

    .. bet man patīk..ar interesi sekošu līdzi katram burtam... lai raiti krustiņojas ;)

    AtbildētDzēst