ceturtdiena, 2014. gada 4. decembris

Konfektīte no Janas Bebres

Pavisam nejauši "uzskrēju" vēl vienai "konfektītei" - šoreiz tā būs no Janas Bebres (Яна Бебре). 
Dāvanā būs grāmata latviešu valodā "Izšūšanas krustdūtrienā" un kā izrādās  - ar Véronique Enginger dizainētajām shēmām. Izskatās, ka sen neesmu bijusi grāmatnīcā pie hobiju plaukta. Nemaz nebiju ievērojusi, ka latviešu valodā ir iznākusi grāmata, kurā ir nu jau daudzu krustiņotāju iemīļotās un iecienītās Veronikas shēmas. 
Vēl būs lina audums ar skaistām rozēm (arī šo nebiju pamanījusi, ka mums ir šādi fantastiski apdrukāti linu audumi)  un "Laimas" cepumiņi (tie gan labi zināmi).


Lai veicas kādai rokdarbniecei, jo īpaši man !!!

2 komentāri:

  1. Sveika Agnese...

    Pateicoties komentāram manā blogā,atradu tavējo :)) Iepriekš nebiju pamanījusi. Nu būs par vienu patīkamu lasāmo vairāk :))

    Prieks bij ar iepazīties ar tavu blogu un tevi.

    Un ar šo končiņu sakārdināji- pieteikšos es ar ;)
    Lai jaukas brīvdienas!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sandra, sveika!
      Paldies, ka ienāci pie manis paciemoties. Neesmu es te ļoti aktīva rakstītāja, bet šad un tad ar kaut padalos - ko esmu es sastrādājusi, ko mana vecākā meitiņa - viņai arī patīk visa veida radošie darbiņi.
      Jā, tās "konfektītes" tiešām reizēm ir ļoti kārdinošas. Pārsvarā tās pamanu krievu meiteņu lapās, kurām vairāk sekoju.
      Jaukas gaidāmās brīvdienas un mierpilnu 2.Adventi!

      Dzēst